A distinzione principale tràacciaio inox austeniticuè ferritic stainless steel si trova in i so rispittivu strutture è pruprietà.
L'acciaio inossidabile austeniticu hè una urganizazione chì ferma stabile solu à a temperatura di più di 727 ° C.Exhibe una bona plasticità è hè a struttura preferita per a maiò parte di l'acciai sottumessi à u prucessu di pressione à temperature elevate.Inoltre, l'azzaru austeniticu hè micca magneticu.
A ferrite hè una suluzione solida di carbone dissoluta in α-ferru, spessu simbolizata cum'è F. Ininossidabile, "ferrite" si riferisce à a suluzione solida di carbone in ferru α, carattarizatu da a so solu solubilità limitata di carbone.À a temperatura di l'ambienti, pò solu dissolve finu à 0,0008% di carbone, righjunghjendu una solubilità massima di carbone di 0,02% à 727 ° C, mentre chì mantene una lattice cubica centrata in u corpu.Hè cumunimenti rapprisintatu da u simbulu F.
Per d 'altra banda, ferriticuinossidabilesi riferisce à l'acciaio inossidabile cumpostu principarmenti da una struttura ferritica durante l'usu.Contene cromu in u range di 11% à 30%, cù una struttura di cristalli cúbichi centrati in u corpu.U cuntenutu di ferru di l'acciaio inossidabile ùn hè micca in relazione cù s'ellu hè classificatu cum'è ferriticu in acciaio inox.
A causa di u so pocu cuntenutu di carbone, l'acciaio ferriticu inossidabile presenta proprietà simili à u ferru puru, cumprese una plasticità è una durezza eccellenti cù una rata d'allungamentu (δ) di 45% à 50%.Tuttavia, a so forza è a durezza sò relativamente bassu, cù una forza di trazione (σb) di circa 250 MPa è una durezza Brinell (HBS) di 80.
Tempu di post: Dec-25-2023